sobota, 1 lutego 2014

WAŻNE! :)

Jestem w trakcie pisania rozdziału, także trzymajcie za mnie kciuki, aby nie wyszedł mi żadne shit ;)
W każdym razie chcę podzielić się z Wami cudowną wiadomością! Zostałam nominowana do Bloga Miesiąca, Boże wciąż nie mogę w to uwierzyć! To ogromne wyróżnienie dla mnie i mimo że wiem, iż nie wygram to i tak będę walczyć, a co! :D
Więc jeżeli podoba się Wam moje opowiadanie, to zagłosujcie w sondzie, która znajduję się po lewej stronie :)
To co zagłosujecie na mnie? ;)
                                           

                               

                                          
A tak w ogóle to zapewne każda z Was widziała już NIESAMOWITY teledysk chłopaków, prawda? Jak wrażenia, bo ja wciąż jestem nim zachwycona :)

                                            



Paa, Kocham Was! <3

6 komentarzy:

  1. zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAA ja też się nie mogę doczekać :). Więc pisaj już ten rozdział ^^
    zagłosowałam już na Cb :3
    Pozdrawiam xx // Amy

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAA <3 Chcę Next :* Już mnie nossi :D
    Na pewno wygrasz Kcohana ;* Masz najlepsze czyteliczki EVER i pomożemy Ci wygrać ;)
    Szybciej pisz ten rozdział xD
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać:)))) Czekam nn. Kc <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko i wyłącznie na ciebie <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy